Friday, January 20, 2012

AKCİĞERLERİMDE GAZOZ TADI

20.01.12, 12:00.

AKCİĞERLERİMDE GAZOZ TADI

Bu sıralar hava çok soğuk.

Aşırı soğuk akciğerlerimi mahvediyor. Geçmişte kezlerce akciğer kanaması yaşadım. En son 10 yıl kadar önce yaşadım. Geçen seneki ağır gripte bile akciğerlerim kanamadı. Dün akşam ağzımda gazoz tadı vardı. Gazozda karbonik asit vardır ve akciğerlerde karbon dioksit salınımı için kullanılır. Gazoz tadı ağzıma geldiğinde, akciğerlerimin kanı soluğuma karışmış demektir.

Bu bir hastalık. Burada sorun yok.

Artık ölüme karşı hiçbirşey duyumsamıyorum. Burada sorun var.

İntihar etme yetim yok. Alkol görünüşte bir bakıma intihar aracıydı, çünkü kardeşlerim de öyle yapıyor.

Ancak bu intihar etme eğilimi değil. Türkiye ve Reha kafa üstü iniyor. Eskiden sabırla ölmeyi bekler, nekahat dönemi geçince de, yeniden yaşama dönerdim. Artık yaşam yeniden dönecek, ne gücüm var, ne de isteğim.

Bunu da kezlerce yaşadım ve yazdım. Ancak artık yaşlıyım.

Bir şiirin ilk dize bu:

“Akciğerlerimde gazoz tadı”

Son dizesi de şöyle olacak gibi:

“Nihayet ölüm çok şükür”

Dipnot: Bundan sonra epeyi şiir yazacağım gibi, çünkü içinde bulunduğum durum aczi aştı.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home